Style Sampler

Layout Style

Patterns for Boxed Mode

Backgrounds for Boxed Mode

Όλα τα πεδία είναι υποχρεωτικά


** Παρακαλείστε να σημειώσετε ότι η ηλεκτρονική αίτηση κράτησης δεν εγγυάται την άμεση κράτηση του ραντεβού σας, καθώς αυτό εξαρτάται από το πρόγραμμα του ογκολόγου. Το ραντεβού θα πραγματοποιηθεί το συντομότερο δυνατόν και το προσωπικό μας θα επικοινωνήσει μαζί σας.


Κλείσιμο

Ικανοποίηση ασθενών

  • Home
  • Ικανοποίηση ασθενών

Η ικανοποίηση των ασθενών έχει αναγνωριστεί ως ένας από τους βασικότερους δείκτες της ποιότητας της υγειονομικής περίθαλψης. Ειδικότερα, η φροντίδα των ασθενών με καρκίνο απαιτεί υψηλό επίπεδο αλληλεπίδρασης μεταξύ του ασθενούς και της ομάδας φροντίδας, λόγω της πολυπλοκότητας των αναγκών των ασθενών, γεγονός που καθιστά την ικανοποίησή τους ακόμη πιο δύσκολη.
Η ικανοποίηση των ασθενών μελετήθηκε στα πλαίσια διπλωματικής εργασίας*, σκοπός της οποίας ήταν να εξετάσει τους παράγοντες που σχετίζονται με την ικανοποίηση των ασθενών και να εντοπίσει τους τομείς στους οποίους απαιτείται βελτίωση προκειμένου να ικανοποιηθούν οι προσδοκίες και οι ανάγκες των ασθενών και να ενισχυθεί η αντίληψή τους για την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών υγείας.
Συνολικά, 308 ασθενείς της ΠΟΟ συμπλήρωσαν ένα ερωτηματολόγιο ικανοποίησης ασθενών στο διάστημα μεταξύ Ιανουαρίου και Μαρτίου 2020. Η μέση συνολική βαθμολογία της εμπειρίας των ασθενών από την ΠΟΟ ήταν 9, κυμαινόμενη από 5 έως 10 με μέσο όρο 9,19. Το μεγαλύτερο ποσοστό «όχι πολύ καλών» εντυπώσεων παρατηρήθηκε για τον χρόνο αναμονής για την έναρξη του ραντεβού. Η ικανοποίηση των ασθενών με τη νοσηλευτική περίθαλψη, την ιατρική περίθαλψη και το κόστος των υπηρεσιών συσχετιζόταν ανεξάρτητα με την άριστη συνολική βαθμολογία της κλινικής. Επιπλέον, οι περισσότεροι ασθενείς δήλωσαν ότι θεωρούν σημαντικές τις πιστοποιήσεις ποιότητας για ιδιωτικές κλινικές, ενώ δήλωσαν ικανοποιημένοι με το κόστος των υπηρεσιών.
Η ποιοτική ανάλυση υπογράμμισε το υψηλό επίπεδο ικανοποίησης των ασθενών τόσο με τις επιστημονικές όσο και με τις ανθρώπινες πτυχές της φροντίδας τους και έδειξε πόσο εκτιμούν τη σχέση γιατρού-ασθενούς.
Το σημαντικό εύρημα της έρευνας είναι ότι υπογράμμισε τη σημασία του ανθρώπινου στοιχείου στην προσπάθεια βελτίωσης της φροντίδας κατά του καρκίνου.
Ευχαριστούμε όλους τους ασθενείς μας που συμμετείχαν στην έρευνα και δεσμευόμαστε ότι θα συνεχίσουμε τις προσπάθειές μας για τη συνεχή βελτίωσή μας και την ικανοποίηση των προσδοκιών σας.
* Η παραπάνω μελέτη έγινε στα πλαίσια διπλωματικής διατριβής μεταπτυχιακού προγράμματος MBA του κου Πούφου Θεόδωρου.Για περισσότερες πληροφορίες πατείστε εδω